Honhnii bayar

Honhnii  bayar
ahmad bagsh, zahiral

Hodolmoriin odor

Hodolmoriin odor
mod tariw

honhnii bayar

honhnii  bayar

төгсөгчид- 2012

төгсөгчид- 2012
талх нарийн боов хоол үйлдвэрлэлийн анги

зураг дизайн

зураг дизайн
сурагчдын бүтээлээс

ур чадварын шалгалт

ур чадварын шалгалт
үсчин- гоо сайхны анги

93 сурагч төгслөө

93 сурагч төгслөө

Ханбогд суманд

Ханбогд суманд
үсчиний сургалт хийлээ

Ханбогд суманд

Ханбогд суманд
тогоочийн сургалт хийлээ

Сургалт хийв

Сургалт  хийв
оёдол, эсгүүрийн сургалтанд 15 хүн хамрагдлаа

Monday, September 28, 2009

БАГШИЙН БҮТЭЭЛИЙН САН ГЭЖ ЮУ ВЭ?


БАГШИЙН БҮТЭЭЛИЙН САН ГЭЖ ЮУ ВЭ?
Багшийн бүтээлийн сан гэдэг нь багшийн бүтээлч ажлын цуглуулга юм. Зураач хүн өөрийнхөө ажлыг цуглуулж бүтээлийн сан бүрдүүлсэн шиг, багш хүн өөрийнхөө авьяас чадварыг тодруулсан бүтээлийн сан хийж болно. Бүтээлийн санд тухайн багшийн ур чадвар, мэдлэг туршлагыг илэрхийлж онцолсон бүтээлүүдийг оруулж болно. Бүтээлийн сан нь суралцагч болон хамтран ажиллагчидтайгаа харилцах харилцаа, хичээл үр дүн, үнэлгээ өөрийн ажилд шүүмжлэлтэй хандах боломжтой холбоотой. Бүтээлийн сан нь дараах зүйлсийг агуулж болно. Үүнд: Багшийн туршлага Хичээлийн тодорхойлолт: хугацаа, анги, агуулга Тухайн багшийн багшлах үйлийн талаарх үзэл бодол, зорилго Өөрийнхөө ур чадварыг дээшлүүлэх зорилготой гаргасан баримт бичиг, сургалт, хөтөлбөрт хамрагдсан байдал Боловсруулсан хичээлийн төлөвлөгөө, тараах гарын авлага, бичиг баримт материал, тэмдэглэл Суралцагчдын хийсэн тест, ангид хэрэгжүүлсэн төслийг үнэлсэн үнэлгээний хуудас Хичээлийн видео болон аудио хуурцаг Өөрийн чинь талаар хамтран ажиллагч чинь ажиглалт хийсэн сурган хүмүүжүүлэх тэмдэглэл Багшлах үйл ажиллагаандаа тусгасан баримт бичиг Сургалтын хэрэглэгдэхүүн Багшийн бүтээлийн сан гэдэг нь багшийн өөрийнх нь ур чадварын өсөлт хөгжил, ахиц дэвшлийг харуулах дадлага туршлага, үүрэг хариуцлагыг илэрхийлсэн үйл ажиллагааны тухай баримт бичиг юм. Бүтээлийн сангийн хэмжээ янз бүр байхаас гадна үргэлж баяжигдаж байна.

No comments:

Post a Comment

áàãø íàð

áàãø íàð
¿çýñãýëýíãèéí ¿åýð